Vad fan hände igår?!

Väldigt spårad kväll! Haha ska man skratta eller gråta? Jag har gjort båda ioförsig.. haha. Var med Mickis och Jesse på systemet runt tre tiden, åkte och handlade, hem till jessica sen åkte vi hem till mig, gjorde i ordning hemma, fixa en pumpa, möblerade om, stressade som fasen, åt gourmet middag på tio minuter och runt halv åtta kom folket hit. Kvällen gick och drickan och skrattet flödade! För min del hade väl kvällen sina både ups and downs, usch ångest.. pms, för mycket sprit och att vara "osams", ingen bra kombination. Nu ska jag ligga i min soffa hela dagen, orkar inte ett skit mer. Hoppas att alla andra iallafall hade en okej kväll det hade iallafall polis Strandberg, trots allt.
PS! Var fortfarande full när jag vakna klockan tio. DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0