Bare Minerals!

Jag har hittat helt rätt! Jag har i flera år letat och prövat en miljon foundations, puder, rouge och concelers och aldrig hittat något som känns bra. Jag har letat efter något som inte ser ut som en kaka i ansiktet, något som min hy fortfarande mår bra av, något som är enkelt att få snyggt, något som täcker skavanker och framförallt något som ser bra ut! Min hy har under hösten inte varit som den alltid förr varit utan istället har det börjat dyka upp röda märken och blämmor lite här och där. Nu har dessa börjat försvinna och jag har varit livrädd att använda smink då jag är rädd att de ska komma tillbaka eller förvärras av att sminket stänger in hyn. När jag dök in på Kicks med mina utslag som antagligen beror på lingonvecka och dåligt smink så övertygade Frida mig om att testa ID.Minerals och ja.. jag är helt fast. Det är så otroligt bra smink! Det ser otroligt fräscht ut, håller länge, är skonsamt för hyn, man kan sova med det, vara i solen med det och bäst av allt, det är enkelt att applicera och det ser väldigt naturligt ut! Priset är ganska högt för dessa produkter men värt varenda krona! Just nu använder jag fem produkter och till dessa använder jag fyra olika borstar! Min hy mår toppen och jag är så nöjd, jag tror aldrig jag kommer att byta till något annat smink igen! Just nu har Kicks ett jätte bra erbjudande "Startpaket" som inehåller allt man behöver inklusive de bästa borstarna för 999 kr vilket är ett jätte bra pris då varje produkt ligger mellan 300-600 kr så är ni sugna på dessa, köp! Mineral smink is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0