Godmorgon!

Onsdag redan.. veckorna går så satans snabbt! Igår spenderade jag kvällen med två av mina bästa kompisar, så förbaskat skönt att bara vara. Att prata, skratta och bara umgås, riktig vardagslyx, jag är så glad över dessa personer (så glad att jag låtit dessa personer självutnämna sig till gudföräldrar till mina framtida barn...) Idag är det skola som gäller, sitter på tåget och ska vara i skolan i princip hela dagen, kommer väl komma hem runt halv åtta ikväll... segt. Tittade dock på schemat och såg att nästa vecka är typ tom? Men jag antar att det beror på att det är mellan vecka, sen är det byte av delmoment.. då brukar det bli sådär!

Nu ska jag skriva fakta om Blondinbella till en fältstudie vi gör om bloggar. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0