HA HA!

Igår var kul, idag straffar det sig. Stressade iallafall från jobbet och hem för att byta om och sen plockade M upp mig och så bar det av hem till honom för hårfix och sen till Sorunda. Sen spenderades kvällen först hos Adde och sen hos Sandro och sen ja... gåendes/ståendes/sittandes/åkandes/skrattandes på diverse platser i Stockholm. Kvällen igår blev inte riktigt som vi tänkt oss (som vanligt när man är med dessa fina människor). Men det gör faktiskt ingenting, jag hade en jätte fin kväll med dessa fina människor och som vanligt så skrattade jag så jag fick kramp i magen och så tårarna rann nästan hela kvällen. Utan att säga för mycket så; Missad buss, galet ölspel, en skön starwars kid, ikea möbler, en ramlandes/full liten blond söt tjej, en väldigt full födelsedags pojke, Mc donalds, två taxiåkande mongon, borttappat sällskap, bortsprunga vi och ja.. väldigt mycket kaous. Ramlade in hemma runt klockan halv fyra och efter att ha tagit sällskap med tjejerna hem medan grabbarna drog vidare i Stockholms natten!

Love, love, love, love, love, love, love, love, love, love!
Adde bjöd på förkrök när vi kom dit "byggde" han ikea möbler. Våran gissning? Adde bjöd dit oss för att bygga ihop möblerna åt honom, han var nämligen ingen höjdare på detta! Allt som Adde gjorde fick Mackan göra om! Det fanns inte heller någonstans att sitta så för att kunna sitta någonstans var vi tvungna att hjälpa till ;D Smart jäkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0