Hockey night

Startade dagen med städning och powerwalk, pluggade och tittade sedan på Gossip girl. Blev upphämtad av Mackan runt kl fem och då åkte vi till Coop och handlade mat och chips. Åkte hem till oss och dog i soffan, kollade youtube klipp och pratade skit.. När bulan kom så fortsatte vi med det ett tag innan Mackan börja lira poker och jag börja laga mat åt oss. Lagom till hockey derbyt (DIF-AIK) så åt vi min pasta med någon sås som Nettan tippsat om, grabbarna var nöjda och jag med, hurra! Bytte sedan mat mot chips och så tittade vi på matchen med Joppe som kom. Senare kom även Jess och vi letade drinkar i våran drinkbok (japp min och jess bok, varsin bok, samma bok, vår grej) och planerade tjejlördagen samtidigt som vi störde grabbarna, kollade facebook, pratade skrattade och hade allmänt trevligt. Efter hockeyn gick Joppe hem och då satt jag, jess, marcus och henkan kvar i vardagsrummet och pratade rätt länge. För en stund sen åkte Jess & Marcus hem och nu har jag tittat klart på mitt Gossip Girl avsnitt och tänkte även se klart filmen jag påbörjade igår.. Sen blir det sova! Imorgon blir det ikea med Jessica och hockey på kvällen. tisdagar är faktiskt en riktigt rolig dag, det har iallafall varit det de senaste två veckorna och förhoppningsvis kommer vi fortsätta att hålla våran tisdagstradition vid liv!
Puss, puss, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0