Hockeykväll utan hockey?

Plugg, plugg, plugg! Sitter hemma och pluggar och varvar pluggandet med städning och tvättning, inte lika roligt som pluggandet men även det måste göras. Ska ta en liten paus senare och röra mig mot affären för att handla mat och lite sådär. För övrigt verkar det som att det är någon typ av "Hockey kväll" hemma hos oss ikväll. Syftet är att dricka bärs och titta på hockey (men om det ens är någon hockey, de har dom ingen aning om) antar att huvudsyftet egentligen är bärsen och inte hockeyn. Jag antar att jag kan glömma plugg lugn och ro och måste därför bli klar innan spektaklet drar igång! Själv tänkte jag nog bänka mig framför Idol, ja alltså det är tanken men jag tror inte jag kommer hamna där, jag kommer tvingas till socialt umgänge av Bff... jaja det har väl kanske inte hänt allt för ofta den senaste tiden! Vad jag dock fyller för funktion denna hockeykväll är ännu oklart, jag kanske ska springa till kylen och hämta bärs och fylla på chipsskålen? Killar är bra härliga dom.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0