Kör på

Måndag, sprang fort förbi. Satt i skolan med Magdalena och jobbade intervju, vi blev klara mer version 1, så skönt. Åkte hem till pappa och hjälpte syster att plugga och snacka en himla massa skit, de spårade ur och blev väldigt lite pluggande och väldigt mycket ehmm... namn och streck? Åkte och handlade med H & J och åkte hem och lagade ungsbakad lax med potatis, vilken måndagslyx. Har legat och pratat en massa strunt och slö tittat på film nu hela kvällen.

Imorgon ska jag börja dagen med att gå en lång powerwalk och påbörja sortering hemma. Tydligen ska jag också fixa mat för det är hockeykväll hemma hos oss imorgon igen, de e tydligen en tisdagstradition. "Ses imorgon" sa M, "vadå" sa jag? "Jag kommer till er kl 19, bjuden på hockey och mat!".. "Jaha" sa jag.. så nu är det bara att leverera, men vad gör man inte för sina fina vänner? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0