Min vecka

Jag jar varit så trött hela dagen idag.. Kan bero på att vi valvakade oss genom hela vakan igår och så var det tidig uppgång imorse. Åkte in till stan för att först strosa runt lite och sen så mötte min arbetsgrupp från klassen och så gick vi till Muffinsfabriken på söder och fikade och jobbade en massa skolarbete. Åkte direkt hem efter att vi jobbat klart och rullade in med tåget i Nynäs runt klockan 15. Åkte hem och tog en dusch och så slumrade jag till en stund, skönt. Blev sen såklart middag och nu plugg, har så galet mycket att göra i skolan den här veckan att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Väntar nu på att Stina ska sluta jobba sen ska jag ringa henne och så ska vi beställa presenter från oss och grabbarna till Sandro som vi ska fira på lördag.. hans presenter kan bli väldigt galna, men kanske inte riktigt lika galna som Alicia, som är kanske det mest pinsamma jag någonsin varit med om!

Måndag; Stan, jobba skolarbete hela dagen, plugga när jag kommer hem.
Tisdag; Gymnasiet, fixa en massa böcker, renskriva personporträtt, påbörja fältstudie & läsa litteratur till onsdag
Onsdag; Skola 09-12, jobba fältstudie 12 - 19 (minst) med mina gruppkamrater, läsa kurslitteratur till torsdag
Torsdag; Skola 08.30-12, efteråt jobba fältstudie ett antal timmar & Sedan skriva intervju frågor och göra reaserch på ett pr företag tillsammans med Magdalena
Fredag; Intervju med Prime PR, påbörja renskrivning av intervjun och kanske ska man efter det ta helg?
LÖRDAG = PARTY med mina bästa partyvänner och min bästa partytjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0