Planering

Jag tänkte bjuda alla mina bästa tjejkompisar på tjejkväll i början på november när mina vänner är hemma från sina äventyr och förhoppningsvis så har den delen som just nu är hemma inte heller åkt någonstans! Det var alldeles för länge sen vi alla var på samma ställe och jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt för oss att faktiskt get together under väldigt uppstyrda och planerade former och fira! Fira vänskap, kärlek, födelsedagar osv som missats under året, att helt enkelt fira oss med drinkar och plockmat. Just nu filar jag på både datum och praktiska saker.. kanske dimper det ner något sött i eran brevlåda snart girls!

Kommentarer
Postat av: mickis

en helt otroligt bra ide maste jag allt saga! PUSS

2010-09-28 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0