Jag älskar det här!!

Jag är inte den som normalt tycker att jag är duktig eller som är stolt över mina prestationer och det jag lyckas åstadkomma med undantag för ikväll; Jag är så extremt stolt över mig själv! Jag har länge tänkt att jag måste börja träna.. mina muskler är nästan obefintliga och här och var finns ett par extra kilon, men jag har aldrig tagit tag i det på riktigt, till för två veckor sen när jag fick magkatarr och fick ett riktigt "Wake up call". Min mage klarar inte av vilken mat som helst just nu och därför måste jag äta lätt och relativt nyttig mat och i och med detta insåg jag också att jag måste börja träna, ordentligt! Jag har nu börjat ett helt nytt liv, det låter otroligt fånigt men det är verkligen vad det är. Matvanorna är på topp, träningen är fantastisk och min sömn har aldrig någonsin varit bättre, jag somnar klockan 22-23 och vaknar pigg på morgonen! Jag är så stolt över mig själv och den helomvändning som jag gjort! Och det bästa? Det känns som om detta är något som kommer att bestå, LÄNGE, LÄNGE! Jag har inte varit så hängiven någonting på riktigt länge och jag längtar efter att träna när jag går och lägger mig på kvällen, det är helt fantastiskt! Gymkort är den absolut bästa investeringen jag någonsin gjort.

Kommentarer
Postat av: els

hejaheja! fan vad glad du gjorde mig igår när du kom förbi, härliga du :)

2011-04-27 @ 22:34:58
Postat av: Tilda

PUSS på dig Elsa!

2011-04-28 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0