Väl förberedd för påsk!

Efter gårdagens hårda spinning pass så sov jag gott och länge. Vaknade med en ryggvärk som inte är av denna värld, stelopererad ser jag ut att vara, men man ska känna att man lever och det är ju bra värk! Har bara slappat precis hela dagen vilket var så himla skönt, slappat och fixat hemma. Åkte hem till Jessica och hon bjöd på kyckling wok, vi åkte sen hem till mickis där dom hade grillat och ätit så vi satt och pratade och skrattade. Skjutsade hem några tjejer efter mickis och själv åkte jag till Coop och handlade tulpaner plus en massa, massa påskgodis! Vi bor ju mitt i ett barnfamiljsområde och jag älskar traditioner och barn så jag hoppas så himla mycket på att det dyker upp påsk-kärringar hos oss imorgon eller i helgen och då MÅSTE man ju ha en massa godis! Köpte också godis hem eftersom jag börjar bli "gammal" och inte längre räknar med att få påskägg och lite godis måste man ju få i påsk! Just nu är det BB på tv'n, "Guilty pleassure". Tänkte sen försöka sova, imorgon väntar gym på morgonen och sen hoppas jag på att hitta på något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0