You did what?!

Usch de senaste dagarna har inte alls varit nå bra, bättre start på en ny vecka kan man ju helt klart få! Spenderade hela dagen efter det att jag kom hem igår i sängen, huvudet bankade och ögonen var helt förstörda, det sved, rann och sved lite till, kändes som att luften hade gått ur mig totalt! Lyckades trots mitt sängliggande inte sova en blund på hela kvällen eller natten, var vaken när Henkan gick till jobbet 06.00, låg och stirra i taket. Somnade där efter någon gång och när min klocka ringde 07.00 fanns det inte en chans att jag kunde gå upp och åka till skolan. Huvudvärken från måndagen var fortfarande kvar och mina ögon var precis lika irriterade och förstörda som när jag parkerade mig i sängen.. påsarna under ögonen var de största jag någonsin sett "Dead Woman Walking", förbannade människorna som satt mig i den här positionen, jag har inte tid och jag orkar inte! Sen sov jag vidare till klockan elva och missade medvetet den andra dagen på den nya kursen, nu ligger jag galet efter... Känner att jag hamnat i en liten livskris orsakad av andra, fan, fan, fan. När något sån här händer blir jag bara så trött och börjar ifrågasätta saker jag alltid trott på, vad fan är Karma? Och vem kom på "What goes around comes around" !?. Har jag förtjänat det här?!

Idag och igår tackar jag för de fantastiska bästa vänner jag har och min underbara pojkvän, H, J & M, ni är världens absolut bästa människor och ju längre i livet jag kommer ju mer inser jag det, ni är fantastiska! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0