Skolstart!

Nu börjar verkligheten igen, om några timmar iallfall och jag känner mig riktigt peppad och laddat för hösten! Kursen som vi ska läsa heter "Information i teori & praktik", den känns super spännande! Skolan kickar igång igen om ett par timmar som sagt och här sitter jag sömnlös... Sov halva dagen och nu är det därför svårt att sova men så länge MTV Video Music Awards är på så gör det ingenting, det är ganska mycket tradition att titta på Award shows mitt i natten (remember Jess?). Jag kickar inte bara igång det här med skolan imorgon utan jag LOVAR att det här med bloggen kommer igång i samband med höstens sysselsättning; skola, rutiner är nämligen nödvändiga för att någonting ska fungera i mitt liv.

Nu bara babblas det en himla mycket, jag ville väl egentligen bara kika in och skrika till att jag kommer börja blogga nu igen, promise!
-----------------------------------------------------------------------------
Ps! Jag har/är flitigare på att uppdatera min twitter & min instagram så om ni är nyfikna, kika in och följ mig där också. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0