Sommaren 2011

Eftersom jag varit högst frånvarande här så tänkte jag bjuda på ett litet plock av bilder från sommaren som gått. Det har inte blivit mycket bilder då det uppenbara har konstaterats, vi har alla bara jobbat och jobbat. Här kommer iallafall det som legat i min kamera och skräpat hela sommaren.
Hade turen att få inleda sommaren med en fantastisk vecka i min favoritstad!
Kom hem från Usa.. Åkte kundvagn hem en ljuv sommarnatt/morgon med fina vänner
Dansade loss på Summerburst med bästa vänner
Spenderade flertalet dagar och kvällar ute med båten
Lillasyster hade bal och jag hjälpte henne att göra sig redo, hon var så vacker...
'
Hon gick sedan ut nian och jag var så stolt...
Mindre modellen lillasyster slutade samtidigt Sex-års, min stora tjej!
Jag och Jessica åkte på en 24-timmars Roadtrip...
Vi hade en trevlig biltur med skitmusik, godis, donken och varandra...
Vi hamnade tillslut i Dalarna!
Vi nattbadade, umgick med vänner och sov i bilen på en parkeringsplats, mysigt!
Vi tittade på alla Harry Potter filmer och avslutade sedan med världspremiären av den sista filmen
Firade en lugn och skön midsommar hemma efter en lång arbetsdag...
Vi skålade, åt och hade det bra
Söndagsmiddagar med bästa vänner blev till en tradition
Grillade frusna korvar och hade det mysigt i kvällssolen
Åt gourmet lunch med Jessica och plaskade i en rosa plast pool hela dagen
Åkte båt och badade på kvällarna
Vi åkte en massa, massa vattenskoter!
Var på inflyttningsfest...
.. och drack lite för mycket vin
Åkte på Norrlandssemester, fick punktering, njöt av ledigheten och försökte leka naturmänniskor

Kommentarer
Postat av: Jenlen

så fin klänning din lilla syster hade. Många fina bilder!

2011-08-31 @ 17:43:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Tilda

Tack så mycket! Klänning hittade hon i NYC, super gullig!

2011-08-31 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0