Den retoriska döden

Igår var Jessica även kallad "Packningshitler" här och hjälpte mig att packa. Hon öppnade dörren till garderoben och slängde det första hon gjorde ur sig ett "Du måste ta bort MINST ett par skor, du kan inte ha med dig alla dom där"... Och ungefär där la hon ribban. När Therese lite senare dök upp med rövin för att lugna packningsnerverna så plockade Jessica ur även Tessan's packning under tiden som Tessan berätta vad hon packat ner, ja inte ordagrannt men hon sa att Tessan hade lite väl många linnen och klänningar med sig! La packningen åt sidan under dagen idag och har istället köttat retorik precis hela dagen. Om jag är klar? Långt ifrån! Det blir en lång natt! Nu på kvällen har kampen mot resväskan fortsatt, wääääee jag är totalt lost. Packningen ökar och dom där skorna Jessica plocka bort? Ja.. dom tog jag snällt bort och smög sedan ner ett annat par när hon gått hem. Det är lite så jag jobbar, nu är det dags att kötta vidare retoriken även om döden vore lindrigare!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hjärtat.. Jag läser din blogg vet du ;) kommer ikväll! Puss!

2011-12-22 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0