Go, go, go!

Det är fullt ös här hemma! När jag för några veckor sen insåg att jag skulle ha förmånen att vara ledig i en vecka innan planet lyfter mot Los Angeles så tänkte jag att "Gud vad jag ska hinna saker". Jag inser nu att så är inte fallet. Jag har spenderat hela dagen med att städa, handla mat, plugga, börja packa och slå in julklappar.. Vilket innebar att jag kunde bocka av fem saker på listan med typ 135 saker som ska hinnas med innan söndag, eller ja helst lördag? Och då går hela fredagen bort, vilket ger mig en sisådär tre dagar till allting.. Jag är körd. Jag överplanerar allt och tar alltid på mig för mycket saker, jag är vanligtvis strukturerad men när jag ska resa blir jag otroligt dysfunktionell, det känns som jag bara står och stirrar och inte kommer någonstans. Tack gode gud för att "packningshitler" dyker upp i morgon kväll och hjälper mig att eliminera ungefär hälften av de skor som jag lyckades proppa ner på fem minuter (när ingen såg). Jag försöker tillråga på allt få lite julstämning, vilket jag insett inte kommer hända och den där träningen jag hade tänkt hinna med hindras av att dygnet endast har 24 timmar och det faktum att min rygg är totalt pajko just nu. Ja livet är bra tajkon här uppe på Sampa den här veckan! När jag sitter på planet på söndag och inte har glömt något ska jag dricka ett stort glas vin eller en drink, eller vem försöker jag lura?! Jag kommer dricka en drink även om jag glömt hälften hemma, mer plats för nya saker.. så ser jag på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0