The Last of LA

Nu har det gått ett par dagar sen jag uppdaterade! I förrgår var vi som sagt på Universal Studios, vilket var något av de roligaste jag gjort i hela mitt liv. Det var en så extremt häftigt, allt var gjort så otroligt proffsigt och inget var lämnat till slumpen, miljöerna, åkattraktionerna, showerna och studioturen. På studioturen fick vi en inblick i hur det går till när man gör film och herregud vad de går att trixa med saker! Vi besäkte Wisteria Lane där Desperate Housewives spelas in och så tog vi en tripp till New York och Western, innan vi brumma vidare mot "Hajen" sjön. Vi var alla helt tagna och upprymda när vi åkte därifrån, helt otroligt! Om ni någonsin får chansen att gå på Universal Studios, ta den! Det är ett minne för livet.

Igår spenderade vi dagen vid hotellets takpool, låg i solen, spela spel och åt lunch. På eftermiddagen drog vi till köpcentret "The Beverly Center" och där gick jag och Tessan loss på Forever21. Efter shopping och yoghurtglass blev det VÄLDIGT starka drinkar i takbaren och alla blev lite smått berusade av 2-3 drinkar. Vissa däcka sen när vi kom till rummet medan jag och Tess packa för Las Vegas dit forden ska ta oss, vi åker om några minuter. I Vegas bor vi på The Mirage som ligger på The Strip. Nästa gång vi hörs är från Vegas, kärlek! Extra mycket kärlek till familjen Strandberg/Gärdek, jag tänker på er och på världens bästa lille kisse katt, han ligger nog i himlen och käkar räkor. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0