Ett andra hem!

Jag tror inte jag har nämnt att min bästaste bästa vän flyttar till sin egen lägenhet i helgen!! Jag är så exhalterad!! Känns som att det är jag som ska flytta hemifrån för första gången, men så är ju inte fallet! Jag är bara så himla glad för hennes skull för jag vet hur otroligt mycket hon verkligen vill det här och glädjen har lyst i ögonen på henne ända sedan detta kom på tal första gången! Jag och jessica umgås ju en del.. eller aa vem försöker jag lura? Vi sitter för fan ihop! Så kanske är det inte så konstigt att det känns som jag också ska flytta! Det kommer ju bli mitt andra hem!! Jag är så glad för din skull bästis, det vet du att jag är! I helgen ska vi skåla med en massa bubbel! Nu ska jag fortsätta surfa efter bästa inflyttningspresenterna! KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0