Fantastiska presenter

Jag fick så otroligt mycket fina presenter att jag inte riktigt vet vart jag ska börja! Tack för alla jätte fina presenter! Här kommer ett axplock av presenter, detta är inte alls allt men det är det som fanns tillgängligt/hittades på nätet när jag bestämde mig för att fota presenterna.
Kartell Bourgie lampa
Fantastiska blommor och choklad
En jätte fin ljuslykta från SIA och blommor med vas
Nya powerwalk skor, lätta som en fjäder från Nike
Ljuslykta från Kosta Boda
Svarta handdukar från Lexington
Mackan tyckte att vi skulle ha kärleksfull poesi på kylskåpet!
Fina tulpaner och nya ljuslyktor
Familjen Palm hade fyllt denna form (som jag älskar) med alla varor du behöver för att laga en fläskfile pasta (varorna i formen nu är bara en liten del av alla)! Kul ide tycker jag!
Ännu mera fina blommor!
Bricka "Manhatten" från Svenskt Tenn
Wii kontroll
Och sist men inte minst min julklapp, LV Speedy 35

Mina andra fina presenter är; Små söta tjejgrejer, ljuslykta, vaser, thermos, väggord, vin (som vi drack upp igår, slurp), Harry Potter bio och middag med mickis i juli, böcker, pengar till att köpa vårkläder och matplatsstolar och salladsbestick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0