Gör om, gör rätt

Är i skolan och jobbar med photoshop, det är rätt så underligt det här med Photoshop. Jag vill göra på mitt sätt, sättet som jag använt i massa år när jag redigerat och retuscherat bilder, läraren vill att jag ska använda andra verktyg för att komma fram till samma resultat som jag skulle om jag använde de verktygen jag själv vill. Alltså  måste jag lära mig på nytt att använda verktyg jag aldrig förut använt för att nå samma resultat som jag skulle om jag gjorde på mitt sätt? Snurrigt och otroligt irriterande och för att inte tala om tidskrävande. Nu tänkte jag dock lägga ner hela det här projektet och röra mig hemåt, egentligen har vi tid i salen till klockan 15 men jag tycker mig inte behöva mer tid för att ändra färgerna på en bild i Photoshop när jag gått media på gymnasiet och läst kurser i grafisk design.


Ikväll ska jag träffa bästa Jesse efter 17 dagar typ, åh så jag längtar efter henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0