Min 21 års dag

Och så har ännu en födelsedag och ännu ett år passerat. Dagen har bestått av skola, shopping, lunch och fika med pappa, kramar, många skratt, några fina paket, god mat, väldigt mycket upp-passande och förberedelser inför imorgon då vi "firar" min dag fast det egentligen ju är min dag idag. Fick en jätte fin lampa av Henkan som jag önskat mig, väldigt länge och ett par nya träningsskor av pappsen! Och juste min väska som jag fick i julas (det är en lång historia) kom idag också så det känns som att jag fick ytterligare en present, fast jag ju redan fått den, rörigt! Nöjd med min dag är jag iallafall. Imorgon kommer släkten och lite vänner, de ser jag fram mot!
Nu MÅSTE jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0