Min "födelsedags" helg

Men Gudars vilken fantastisk helg jag haft! Spenderade födelsedagen med pappa och sen henkan och jonas, vi tog det lugnt och åt jätte gott. Lördagen innebar kalas och förberedelser för det. Klockan 13 började första gästerna droppa in och sakta men säkert fylldes lägenheten till maxgränsen. Det bjöds på kakor, tårta, bullar, muffins och kaffe, allt hembakat, förutom småkakorna. Jag fick fantastiska presenter och lägenheten är nu fyll med den ena vackra blomman efter den andra. Allt eftersom försvann folk och nya kom. Tillslut var det bara jag och henkan plus andreas och therese kvar, jag och tessan drack vin och jag plockade lite med presenter och övrigt medan grabbarna åkte för att handla middag. Mickis kom över för att äta tårta och blev även bjuden på thaimat, själv njöt jag av min sushi. Vi drack en hel del och avslutade kvällen cirka 05.00 imorse då de sista gästerna alltså gick hem. Vaknade lagom pigg runt klockan 11 då jag begav mig mot mormor för att hämta Alva och Uffe och åka på bio "Trassel". En helt underbar Disney film, bästa på länge, åh så vi gillade den allihopa! Resten av dagen spenderades med henkan och andreas och therese. Vi åt mat, fikade och var och handlade. Har sedan spenderat resten av dagen med att plocka efter gårdagen, vila och bara vara. Nu ikväll fick jag glädjande besked att bästa vän åter är tillbaka på Svensk mark, vilket får avsluta denna fantastiska helg.

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har såna fantastiska människor runt mig. Mina underbara vänner som alltid ställer upp på mig och som gör dagarna till fina minnen, mina föräldrar som aldrig, no matter what skulle se mig och mina syson som något annat än viktigast i världen, min underbara sambo, världens finaste och snällaste människa och min underbara släkt som alltid finns där. Det finns egentligen ingenting som jag saknar i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0