RMMF!

Hade en jätte skön fredag med mina bästa. Jag, jess och stina startade kvällen med att handla godis och annat på Kvantum och åkte sen hem till mig för att spela "Super Mario Bros" på Wii, det är helt sjukt kul då man spelar alla samtidigt! Jessica var väl inte den vassaste kniven i lådan men vi tackar ändå henne för insatsen och säger lugnande att hon är bra på så mycket annat (dock inte spel). Efter en hel del spelande och flippande från jessicas kontroll så åkte jess hem och jag och stina åkte för att hämta Mackan och sen plockade vi upp Henkan för att åka till Hellmans och titta på hockey. Hemma hos Hellmans blev det hockeytittande för hela slanten, massa grabbar vare där, en efter en droppade av i och med att klockan blev sent, eller ska man säga tidigt? Slutade med att det bara var jag, stina, henkan, jeppe och en sovandes marcus som såg klart matchen. Kom hem strax innan fyra imorse, åh.. vaknade runt halv tolv! Nu sätter dagen igång, åka på stan, tvätta och sen kommer Jess hit, vi ska laga mat och sen ikväll så kommer det lite folk hit, vi ska dricka, kul ska vi förhoppningsvis ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0