Vi är besatta

Alla dagar ser egentligen väldigt lika ut just nu, för mycket slapp, skola och alldeles för lite träning och pluggande. Spenderat dagen har jag gjort med att fixa lite saker så som paket som ska skickas tillbaka och senare även pluggat och plockat lite. Stina kom över och fika på dagen med kladdkakan vi skulle ätit igår (men inte fick i oss). Åkte på lite ärenden och hamnade sedan hemma med dammsugaren, Marcus och Joppe kom över och Henkan kom hem. Joppe och Henkan lagade mat medan jag och Mackan bokstavligen döda varandra på tv-spel, slogs och skrek fula ord till varandra, så som vi är bäst på. Åt middag, wok och efter middagen blev det derby tittande och så kom Jesse hit. Spenderade som tidigare nämnt kvällen med att titta på derbyt och sen efter spelade vi ännu mera spel och blev ännu mera osams. Skjutsade hem mina bästa alldeles för sent men det är så när man har roligt och vi har alltid roligt!

Imorgon ska jag åka till skolan för att göra klart en uppgift jag påbörjat men inte slutfört och sen gå på en föreläsning som slutar klockan 15. Annars ser kvällen oplanerad ut, funderar på att ta mig en rejäl promenad beroende på väder och halkrisk, det räcker med sjukhusbesök för den här veckan!
Världens roligaste spel! Vi skrattar så vi gråter, samlar inga vuxenpoäng här inte, men kul har vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0