Blahablaha

Jag vet inte hur det har gått till men jag känner mig helt slut som artist, trött, stressad, uttråkad och ja.. less? Spelade tennis ikväll, det är förbannat kul. Har gosat med Jesse i någon timma.. ätit i sängen och bara degat på sängen. Jag känner mig inte det minsta klok idag, inte alls faktiskt, pluggandet ligger som ett återstående stressmoment som inte blir av, men grammatik är djävulens gåva till mänskligheten. Jag längtar till nästa vecka, ge mig photoshop, dreamweaver och illustrator! M å s t e  gå upp och plugga imorgon, tidigt, rullar mot skolan klockan 16, innan det måste allt sitta. I helgen tänker jag åka till min fina Mikaela och dricka way too much whine och bara vara, fan vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0