Det här gillar jag! MUMS!

Har tvättat och fixat och plockat här hemma hela dagen... Runt två tog jag lite lunch och satte mig vid datorn och klicka runt, hamnade på Maria Montazami's blogg, hon hade en tävling som började klockan två och när jag klickade mig in var klockan 14.02 typ. Jag har aldrig någonsin vunnit något och brukar heller inte vara med i tävlingar men jag fick en bra känsla i magen och hade inget att göra, så jag bestämde mig för att delta. Tävlingen gick ut på att man skulle vara först att ringa ett nummer (Telefonen gick till Maria som stod på Formex mässan och promota sina väskor) och om man var första samtalet så skulle man vinna en väska och vet ni vad?! Jag var först, jag vann! Maria svarade glatt i telefonen efter några signaler och meddelade att jag vunnit en väska, hon pratade på som tusan, glatt och ville aldrig sluta. Tillslut önskade hon mig lycka till i livet och med min nya väska och så fick jag prata med hennes assistent och hos henne fick jag lämna kontaktuppgifter och allt sånt där! Min väska som faktiskt på bilderna ser skit snygg ut kommer hem till mig om cirka tre veckor, då ska jag skåla i ett glas champagne. Jag gillar Maria, hon är helt fantastisk! Jag vet inte vad som gör mig gladast, att jag har haft en fem minuters konversation med fru Montazami eller att jag vunnit en väska?! Oavsett så kan jag leva länge på det här, jag blev faktiskt lite starstruck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0