Nattpasset

Sitter på jobbet efter en redan lång arbetsdag. Var uppe klockan 07 imorse och gick hem från jobbet klockan 15.30, klockan 21 var jag tillbaka och ja här sitter jag nu. Trött som en jag vet inte vad, illamående (fem dagar med spykänsla nu..) och väldigt uttråkad, just nu vet jag inte alls hur jag ska få tiden att gå men det ska nog gå an. Tänkte titta klart på "Kate & Leopold" som går på feman just nu och sen plocka och röja i köket här på jobbet och även göra i ordning för frukost imorgon så att det går snabbt och lätt för köket imorgon när dom ramlar in klockan sju. Måndag morgon är ingen bra tidpunkt för kaous så det är lika bra att underlätta för sina fina kollegor.
Ja.. nedräkningen har börjat, bara 8 timmar kvar nu! Heja, heja!
T.T - trött Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0