Pausvila

Ahhh vilken dag! Startade dagen med pluggande, åkte till mamma och drack fööör många latte från den nya kaffe maskinen, åkte hem och pluggade lite mer, tog bilen till skolan, skrev tenta till 20.00, drog mig hemåt, slank in på Donken eftersom jag återigen gått en hel dag utan att äta någonting... Nu har jag svårt att slappna av eftersom jag fortfarande är uppe i varv efter tentan och så åt jag middag galet sent, inte bra. Nu backupar jag datorn och tittar på sex and the city. Imorgon ska jag ta sovmorgon och polera lägenheten och sen blir det en kväll med tv-spel. Nästa vecka sätter min mördartermin igång, det blir fullt ös tills det att jag tar en veckas semester i början på maj, åh så jag längtar.. men mer om det en annan dag!

Dagens fundering; Hur är det ens möjligt att det finns sex and the city avsnitt som jag inte kommer ihåg att jag sett, har jag inte sett dom? Oavsett, hur har det gått till?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0