Start of 2011

Nytt år, nya möjligheter! Det nya året firades in med tre-rätters middag bestående av; Vitlöks-gratinerad hummer, Oxfile med hasselbackspotatis, sallad, sås och så avslutade vi med galce au four, fantastiskt. Allt komponerades ihop av mig, Jessica, Henkan och Joppe. Jag, Jess och Mickis skålade sedan in det nya året med nära vänner och dansade, drack och skrattade sedan till långt in på natten. När vi kom hem umgicks vi med grabbarna, drack och pratade till klockan halv sex på morgonen. Vaknade jätte sent på nyårsdan och åt då pizza, sen vart det städa från brakmiddagen och senare kom Jess över. Vi låg i soffan hela kvällen och åt chips och popcorn och bara tittade på filmer och myste. Sen spelade vi lite spel mot grabbarna och vann båda gångerna! Idag är det en riktigt hemma/slappar dag, vi skulle åkt till IKEA men bordet jag vill ha var slut i lager och kommer in i morgon igen, så får ta det på tisdag efter skolan. Nu ska vi fixa lite här hemma och sen ska jag åka och storhandla mat och sen laga något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0