Underbara sommar!

Så fantastiskt skönt med helg! Har spenderat hela helgen med massa fina människor och denna kväll ska spenderas med hela familjen (minus pappa som dragit på semester). I fredags åkte vi runt och hamnade lite här och var, kylskåpsleverans till Hellmans pool party blandannat och sen åkte jag till Marcus nya lägenhet för att spana in den, mycket fin! Jess kom också över lite snabbt och sen begav vi oss båda hemåt. Lördagen började med att jag och Jess åkte och handlade massa mat blandannat på Rökeriet, så himla fräscht. Råkade också köpa med oss en uppblåsbar pool som vi plaskade runt i några timmar på kvällen, efter det att vi ätit all mat från rökeriet dvs och spenderat halva dagen med att fylla och blåsa upp poolen. Bör tillägga att lagom till vi var klara så stod poolen i skuggläge... typiskt men skönt var det ändå. Åkte sen och köpte tacos med alla brudar och lagade hemma hos mig, sen tittade jag, mic och jess på film och åt massa godis och drack vin hela kvällen, precis som vanligt. Idag är inte vädret det bästa, ska åka till Haninge och köpa present till mamma så det gör inget. Imorgon är det måndag igen och jag jobbar till 20.30, hoppas det regnar!!

Idag fyller mammisen år så grattis till henne! Puss puss puss, älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0