Bitterfittan

Känner mig lite ledsen över att jag endast är ledig den här veckan och en vecka till fram till den 12 augusti och just den här veckan så väljer det att vara ostabilt väder som tusan. Igår regna/åska det och idag blåser det så mycket att utemöblerna på balkongen blåst omkull. Snälla bjussa mig på lite stekande sol så att jag åtminstonde kan få en uns bränna på mina bleka ben och mitt bleka fejs?! Vad spenderar man ens en ledig vecka med när vädret är som det är och ingen annan är hemma? Jag kan svara; Spenderar för mycket tid i soffan, fönstershoppar på nätet, letar inredning, funderar på om det verkligen inte finns något som vi måste köpa och sist men inte minst, kollar på resor till SOLEN! Funderar på att städa och fixa lite men jag är tillråga på allt super förkyld och orken är därför inte på topp, träna kan jag därför inte heller göra. Skit trist är vad man kallar dessa dagar! Ska försöka få bukt på mitt liv nu, leta möbler till sovrumsrenoveringen som påbörjas efter midsommar (som jag jobbar), nej jag är inte bitter idag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0