Sommar 2011, startar nu!

Nej jag har inte uppdaterat den här jädrans bloggen på 200 år, jag vet. Jag vet inte vad jag ska skylla på riktigt nu när jag inte kan skylla på jetlag längre? Eller kan jag? Jag kör en klassiker: Det är för underbart väder för att sitta inne och blogga om dagarna, jag vill ta till vara på varje minut av den här årstiden. Min lillasyster gick ut nian idag, min lillasyster, den där skitungen, helt galet att hon blivit så stor och i höst börjar hon på gymnasiet, samma skola, samma linje, samma lärare som jag för två år sen lämnade bakom mig. Jag kommer ihåg hur spänd jag var inför gymnasiet, hur skulle allt bli, vem skulle jag bli och vad ville jag göra? Inte hade jag någonsin trott att tre år där skulle ge mig så mycket insikt och kunskap och att allt eftersom skulle falla plats under den tiden, utan att jag egentligen kunde påverka det, men det har jag såklart inte förstått förens nu i efterhand, som med allt annat. Det är officiellt sommar idag känns det som "Den blomstertid nu kommer" sjöngs på skolgårdarna idag och värmen påminner konstant om att det faktiskt är den bästa tiden på hela året just nu. Sommarlov en vecka väntar, sen står jobb på schemat, hela sommaren lång, tur att jag gillar mitt jobb och kollegor! I helgen väntar roadtrip med bästis(arna) och "Släktgolf", mucho fantastiskt, jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0