Work, work, work!

Mina dagar springer förbi. Känns som att allt jag gör är att jobba. Idag är jag riktigt, riktigt seg. Midsommar är min jobbhelg och jag har därför kört 120% de senaste dagarna, mycket på jobbet och mycket hemma och idag gör sig mitt dåliga blodtryck sig påmint. Jag är yr och illamåendet är ett faktum, det är alltid det som händer när jag känner minsta tänkbara stress... Jag borde egentligen sova efter jobbet, men jag vill såklart passa på att kramas med mina fina vänner och med henkan när jag inte jobbar så det blir nog inte så mycket av det där med att åka hem och sova kl 20.30. Sova kan man göra i nästa liv eller på måndag och torsdag när jag är ledig och då hoppas jag att solen skiner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0