A very long day!

Gaah vilken lång dag! Skola och sen begav jag mig mot stan för ett ärende och kom hem rätt sent, vi blev som tur var bjudna på fläskpankis hos Joppe när vi kom hem vilket var galet skönt! Åkte direkt till mamma efter middagen för att hjälpa henne att plugga, hon behöver en hjälpande hand med skolarbete ibland och jag hjälper gärna till, jag tycker bara det är så galet kul att mamma börjat plugga lite igen. Det är faktiskt beundransvärt att hon efter såå många år börjat ta tag i det igen och hennes studievana är ju inte på topp så därför tycker jag de e fint att jag kan hjälpa till för om de e något jag har så är det vana. Ramlade in helt slut runt klockan 22.15. Har kollat på Big Brother och nu är det hög tid för sömn. Imorgon väntar ännu en lång dag, skola, middag hos mamma och sen ska vi avsluta hennes plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0