Helgen som gått...

Bloggfrånvaro! Har spenderat hela helgen på jobbet med undantag för i lördags kväll då jag efter jobbet låg hemma i Jessicas soffa tillsammans med jessica och mickis och tittade på när Mr Eyecandy vann melodifestivalen, mums som Maria skulle ha sagt! På tal om Maria Montazami så kom min väska (som jag på något konstigt sätt lyckades vinna) hem till mig i fredags. Den är jäkligt tuff faktiskt, inte en väska jag skulle gå för i vanliga fall kanske, men den har karaktär, den är läcker och väldigt annorlunda och sånt gillar jag, får lägga upp någon bild asap!

Den här veckan väntar skola hela veckan och sen festligheter i helgen hos min bästa vän som jag ser fram mot! Det har varit för mycket slappande och för lite partaj den senaste tiden! Imorgon är planen att jag ska ta en powerwalk med jessica och när sjukhuset öppnar, droppa in för att lämna prover och sen åka mot skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0