Illustrator, I hate you!

Skola hela dagen! Håller på att arbetar i illustrator, vilket jag verkligen hatar. Jag besitter ingen konstnärlig förmåga över huvud taget, att rita på papper med penna är svårt nog, att rita med musen på datorskärmen det är ännu svårare. Åt en god och lagom lunch med Emma, Joanna och Victoria och var sen på en helt värdelös föreläsning, så istället för att lyssna spelades det mobilspel. Föreläsningen skulle hålla på till 15 men slutade redan klockan 14 och då rörde jag mig hemåt. Stannade och handla på vägen och när jag kom hem kände jag att det var lika bra att ta tag i lite städning så jag bara röjde, dammsugaren for fram och så även mopp och disktrasa. Känns otroligt skönt att vara klar med dagens städning! Nu sitter jag och försöker få till min föbannade bild i illustrator. Lär sitta med den här bilden ett bra tag. Förhoppningsvis så länge att jag blir klar och kan vara hemma imorgon och rensa garderoben samt hjälpa mamma med någon skoluppgift istället för att åka till skolan för att jobba färdigt. Nu måste det sättas fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0