Improvement?!

Åh så jag önskar att jag kunde säga att helgen äntligen är här och att nu ska det njutas till fullo! Anledningen till att jag inte hoppar glädjeskutt? Anledningen stavas t j u g o f y r a timmars arbete, låånga dagar! Jag tycker å andra sidan att det är väldigt kul att jobba men eftersom jag inte varit på topp de senaste veckorna så kommer jobbet som är planerat sedan långt tillbaka lite olägligt i tid, men det är bara suck it up och istället fokusera på de roliga eller fina saker som jag kan köpa/göra för pengarna. Kan dock trösta mig med att skolveckan varit oväntat lugn och att målet/löftet som jag hade med den här veckan; att inte stressa kring fredagens-deadline var något som jag faktiskt lyckades med, jag var klar igår, say what?!

Egentligen börjar jag jobba klockan 11.00 men jag måste in till stan först för att sedan åka direkt till jobbet så jag landar nog inte på jobbet förens framåt fyra tiden och sedan hemma i soffan igen runt 21 tiden. Hoppas alla får en fantastisk helg och återigen grattis till min "Lillasyster" som fyller 16 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0