In the game

Den här bloggen har varit dödare än dödast den senaste veckan, det beror helt klart på monsterinlämningen som vi hade förra veckan som krävde 100% engagemang och 200% tålamod. I fredags efter deadline pustade jag ut rejält och åkte till globen för att se när Dif vann över Luleå, en seger som satt långt inne. Hade trevligt sällskap på matchen, Henkan, Joppe, Mackan, Anton och Felicia. Vi stannade för lite mat på vägen hem och jag blev sen droppad hemma hos jessica, vi åt godis, tittade på tv och hängde med grannen som hade fest! I lördags kvista vi iväg till Haninge, jag var i desperat behov av byxor och ett par byxor fick hänga med hem. Städade lite hemma och åkte sen till jessica där jag gjorde mig i ordning, drack vin och försökte hjälpa till lite med matlagning. Runt sex tiden kom resten av "familjen" över och vi åt mat och efterätt och drack. Runt åtta vart det fullt hus och vi umgick och drack till framåt tvåtiden. Då skjutsa mamma hem Henkan och jag och Jessica somnade på en sekund.. Vaknade igår och kände mig som ett mörbultat djur eller som att någon kört över mitt huvud tio ggr om. Åkte hem för att äta lite och la mig sen och sov en stund till, när jag vaknade städades det lite och sen kom grabbarna (joppe, henkan, marcus) och vi tittade på hockey. Jessica kom också över lite senare och efter att Dif förlorat och inte gick till semifinalerna kände vi att det var dags att dra hemifrån då landssorg rådde hemma. Vi åkte och köpte pizza i ett tappert försök att pigga upp, det gick sådär. Tittade på solsidan och sen på någon film på tv och Henkan skjutsa hem Jess. Somnade riktigt tidigt och vaknade ovanligt pigg imorse, pigg men ändå trött, ni fattar?

Ledsen för denna monsteruppdatering men det är så det blir ibland. Den här veckan ser ut att precis som förra veckan innehålla väldigt mycket skola med en tung inlämning. Jag har dessutom läkarbesök och tandläkaren inbokat, inget att se fram emot med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0