Jag gillar att städa?

Lördag, solen skiner och vi är hemma och städar! I vanliga fall är städning inte det roligaste som finns men de senaste veckornas hårda arbete har lett till att vi inte storstädat (inte städat alls) på hur länge som helst, så jag har faktiskt sett fram mot idag med en viss glädje. Bion igår var förresten helt underbar, så himla gullig film, lika gullig som sällskapet Emma! Ikväll ska henkan nog gå ut med några av mina/sina kompisar, själv tänkte jag åka och hyra tjejfilmer och köpa något gott att äta, jag är påväg att bli förkyld och känner inte för att göra annat än ligga i soffan och att jag får göra det ensam gör faktiskt ingenting idag! Imorgon blir det Brunch på havsbadet med Andreas & Therese, åh så mysigt, matkoma på HÖG nivå är att förvänta. Puss och kram, ha en fantastisk lördag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0