The messy life

Hemma hos oss har kaous brutit ut, någon har släppt en bomb över matbordet, det är tidningar, post-its och pennor i mängder på bordet. Efter en tripp till skolan på morgonen där jag inte alls kunde koncentrera mig bestämde jag mig för att åka hemåt. Begav mig på tidningsjakt och landade sedan här hemma vid bordet med mina tidningar. Just nu är det tidningstillverkning på hög nivå som pågår och tidningarna på bordet har scannats efter material att använda. Tror helt klart att jag underskattat tiden det tar att tillverka ett uppslag! Jag skulle faktiskt hellre just nu ta en promenad i vårsolen eller slå mig ner på balkongen mot väggen med en kopp kaffe och njuta i solen en stund. Men istället sitter jag här, jag och mina tidningar och min stora kopp kaffe life sucks! eller njae kanske inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0