Torsdag 31/3

Spenderade kvällen igår hos mamma efter en skön och ledig dag, allt i skolan blev inställt pga sjukdom, skönt! Hjälpte mamma att plugga och åt mat sen bestämde Jossan och jag oss för att gå ut och gå, Alva blev skitsur över att "hon aldrig får följa med och göra någonting" så det slutade med att alla syskona Strandberg gick ut på promenad. Vi gick till kvantum där vi handlade lite saker och sen gick vi tillbaka hem, då var det kallt och väldigt mörkt och jag tror Alva börja ångra sitt tjatande om att få följa med "Åhhh shit, jag känner inte min kropp!!". Kom hem lagom till Greys Anatomy, betalde räkningar framför tv'n och sen vart det big brother innan jag tvärsomna.

Just nu är jag i skolan, två dagar kvar på grupparbetet, idag opponerar vi på en annan grupps arbete och imorgon redovisar vi. Ikväll bär det av för att kika på hundvalpar med Carina, bara titta! Plånboken ska henkan gömma för mig säger han och ja det är väl lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0