Vårsolen gör allt så mycket roligare!

Det är så otroligt skönt med helg! Tog helg för ungefär en timme sen och det känns helt fantastiskt, jag tror att det kommer att bli en riktigt bra helg, lugn och skön. Ikväll blir det som sagt bio med Emma, imorgon tänkte jag vara hemma och städa, plocka och rensa lite, förhoppningsvis slinker ett glas vin eller två ner och på söndag har vi pratat om att boka bord ute på Nynäs Havsbad och äta brunch. Det är ju så otroligt vackert ute vid havsbadet och deras brunch ska tydligen vara väldigt bra så vi tänkte slå till i helgen om vädret fortsätter såhär!

 

Nu är jag snart hemma och jag tänkte bege mig ner en snabbis på centrum för att köpa en ny mascara och ett par örhängen till min lillasyster. Hon ringde stolt ringde och berättade att hon tog hål i öronen igår "Utan att gråta" det måste ju garanterat belönas med ett par tjusiga örhängen att ha i om 6 veckor!

Ibland undrar jag om det är möjligt att inte älska Nynäshamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0