Concrete jungle where dreams are made of

New York levererar strålande väder, fantastisk shopping, underbart sällskap, med andra ord är New York precis lika amazing som alltid! De senaste dagarna har kantats av mat, shopping, upplevelser, häng, skratt och insupande av staden som aldrig sover. JAG ÄLSKAR NEW YORK och vill absolut inte åka hem, aldrig! För varje gång jag kliver ut på gatan, sätter foten på gatan så blir jag mer och mer kär i New York, jag vill bo här, vara här, leva här! Dock saknar jag mina vänner, åh så jag vill ha dom med mig här! Och så längtar jag efter gymmet. Idag ska vi chilla i Central Park, det är 30 grader varmt här och blåser absolut ingenting och det har inte heller gjort det sedan vi kom, fantastiskt, hur är vädret hemma?! Fryser ni?! Shoppingen går bra, några riktiga fynd har gjorts och jag har handlat upp hela Victorias Secrets lager med produkter typ (till alla där hemma). Ha det bra, PUUUUUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0