I want more!

Måndag igen! Helgerna går så extremt fort. I fredags spenderade vi kvällen hemma hos Andreas och Therese med att grilla så extremt mycket mat, att vi nästan sprack och sen satt vi i infravärmen på balkongen och drack vin. Vaknade utvilad och pigg på lördagen och åkte då till gymmet och körde ett rejält pass. På kvällen kom tjejerna över och vi spenderade valborg med att äta sushi, popcorn och godis samtidigt som vi drack alkohol och spelade Wii Dans. När alla tjejer (förutom jess och mickis) hade gått hem så var jag och jess hungriga och bestämde oss då för att baka hemmagjord pizza mitt i natten. Det gick på fem röda sekunder, chop chop och så var det klart och gott var det! Bjöd över Adde, Tessan och Anton på hemmagjord pizza och så satt vi alla där och smaska pizza mitt i natten (alla utom mickis förstås som "sov"). Man bara måste älska Sandhamn och vår grannsämja, det är helt fantastiskt att kunna bjuda in grannarna på pizza mitt i natten! Söndagen spenderade jag och Henkan med Adde och Tessan och sen hemma hos pappa där vi grillade. Åkte sen till gymmet tillsammans och min syster åkte också med. Avslutade sen kvällen i soffan hemma hos Lundström/Gustavsson. Vi tittade på Big Brother, åt grillad banan med choklad och även chips och dipp samtidigt som vi tittade på resor i sommar. Vi är såå sugna!

Nu är jag i skolan och ska jobba på ett par timmar till. Ikväll väntar tandläkarbesök och Body Pump med min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0