Mousserande, mums!

Jag känner mig förbaskat tankspridd och stressad, vet inte hur många "att göra" listor jag skrivit vid det här laget, men många är det! Startade iallalfall dagen med ett intensivt combat pass, jag älskar att träna lördag morgon, perfekt start på dagen! Idag innebar det dock att jag fick världens huvudvärk och fick gå och lägga mig direkt när jag kom hem, men så blir det när man tjattrar till 03 kvällen innan och kliver upp efter fem timmars sömn. Egentligen borde jag bara köra ett race och packa klart min väska, städa klart lägenheten, plugga färdigt och skriva klart det som ska göras men sånt håller inte jag på med, jag älskar att planera men det skiter sig i slutändan ändå. Istället tänker jag gå på middag hos svärmor som fyllde år häromdagen och sen tänker jag dricka mousserande med Mic & Jess kvällen lång, det är lite så jag jobbar, nöje framför nytta! Antagligen leder kvällen till ett tungt huvud och en super stressad jag imorgon men det kommer fortfarande att vara värt det. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0