New in, old out!

Igår va min mobil ner, poff, bang och helt plötsligt kunde jag inte låsa skiten, inte trycka på knappen eller reglera ljudet.. skulle jag skratta och fira eller gråta?! Bestämde mig för att inte göra något av det. Ringde till tre, bestämd över att jag skulle ha en ny mobil, en vit iphone 4. Fick prata med en skit bra säljare som bjöd mig på de sista tre månaderna jag hade kvar av min bindningstid och vi la en ny beställning, en vit iphone 4 är nu påväg hem till mig! Bestämde mig för att fira, prisa gudarna, HALELUJAH för Victor på tre! Min mobil och jag har haft många glada stunder, glada och mindre, vi har hållt ihop länge!
Min nya bästa vän!

Kommentarer
Postat av: emma

fyfaan vad avis jag är på dig baby!!

2011-05-04 @ 18:48:42
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan få känna lite på den Emmsan! Om du blir frisk någon gång?! PUSS!!

2011-05-05 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0