Oglammigt som fan

Det finns inget jag avskyr mer eller som är mer "oglammigt" än att ta hand om det hemska tvättberget, vilket är vad jag tyvärr ägnat hela morgonen åt, från klockan 07 till nu! Fanns bara den tidiga morgontiden i tvättstugan ledig och jag tänkte att de får väl gå, egentligen har vi ju tvättmaskin och torktummlare men idag var det så mycket tvätt att jag tänkte att jag måste köra fler maskiner för att kunna bli klar någon gång!! Hemskt tråkigt och hemskt jobbigt är vad det är, men trots detta måste jag väl erkänna att de känns rätt skönt att nästan vara klar med skiten och klockan är bara 09. Nu ska jag hämta den sista tvätten och sen åka och handla med mig frukost och åka hem till Jess och äta frukost! Efter har jag planerat in ett gym pass och lite ärenden på stan (blandannat ska jag lämna bort en stor pappkasse med kläder ur garderoben, SKÖÖÖNT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0