Nu var det sådär länge sen igen!

Det här med att skriva en blogg har helt fallit ur min rutin.. förut brukade jag ha det som rutin att göra det varje dag men fallet är tyvärr inte så längre. Jag vill bli bättre på det eftersom det är så roligt att kunna gå tillbaka och minnas. Förra veckan var riktigt tuff, jag var hemma extremt sent mer eller mindre varje kväll och när helgen väl kom så var jag så trött att jag knappt kunde hålla tårarna borta, att pressa mig själv till den punkten är och har alltid varit min specialitet. Schemat har nu gått ner i tempo radikalt och de kommande veckorna ser ut att kunna bjuda på en skön mix av skola och vardag. Själv tänker jag spendera "fritiden" med att läsa, träna och hoppas på att snön snart kommer! Den här kommande veckan är full av roliga aktiviteter som väntar, träningspass är inbokade, biopremiär står med på onsdagens agenda, torsdagskvällen ska spenderas på en kareokebar och lördagen på Stockholmsstadion och "Winterjam" där henkans brors band ska spela, extremt positivt laddad vecka. I övrigt är jag en trött men ganska aktiv person just nu, jag betar av julklappar till höger och vänster då jag insett att min tid i december kommer att vara begränsad, jag betar också av jobb och samlar vuxenpoäng på andra håll, jag trivs. Om sex veckor idag åker vi till Kalifornien och jag funderar redan på vad tusan jag ska packa?! Men jag antar att det är ett senare mysterium. Först ska julpyntet upp, ljusen tändas och julen firas, åh så härligt. I år känns det verkligen som att jag får det bästa av två världar och jag klagar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0