Happy Halloween!

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, fick spendera hela torsdagsnatten på SÖS vilket innebar att fredagen vart en kort och lugn dag.. Lördagen bjöd på sista minuten jobb och trevlig kväll med mat, vin, prat och skratt! Söndagen levererade sovmorgon och bokläsning på förmiddagen och nu jobb i ett par timmar till. Efter jobbet blir det skräckfilmskväll med Jessica.. Vi byter halloweenkostymer och bål mot mjukiskläder, godis och cola det här året och firar in halloween med amerikanarna på det sättet, vuxet beslut! Imorgon har jag kvällsföreläsning så jag ska tvätta och städa på förmiddagen, min lillasyster fyller också sju år, kan inte förstå att hon redan är sju år gammal!

Hoppas ni haft en kickass helg i skräckens anda, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0