Starting over!

Jag lovade Mickis att jag skulle bli bättre på det här, återigen... Så det är väl bara att jag sätter fart att producera inlägg och så får vi se hur länge det håller den här gången. Har förresten en ny design, den förra var så otroligt gullig att jag var tvungen att byta. Den nya designen är lik den tidigare, jag orkade inte göra om allt från scratch men svart är mer min melodi.

Har förövrigt haft en riktigt bra helg! Hängde med fina klasskompisar till Idol's genrep i fredags, grymt bra. Var helt slut efter så medan de andra åkte vidare åkte jag hem och spenderade kvällen i mickis jacuzzi innan jag tok däckade hemma. I lördags jobbade jag en massa på dagen och sen vart det middag och vin i stan med en massa tjejer. Söndagen spenderades med lång sovmorgon och lång lunch.. Med andra ord en riktigt bra helg! Nu kickar jag om ett par timmar igång en ny vecka, mycket i skolan men roligt! Helgen är redan planerad; familjemiddag och skräckfilmsmarathon med jess står på schemat, åh så jag längtar.
Idolgenrepet i fredags
Grupparbetsdag med Lilla My & Emma Pemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0